دمعه الم من احضان الجراح
مرحبا بكم فى منتدى دمعــــــــة الـــــــــم من احضـــان الجــراح
نتمنى منك الاشتراك والانضمام الى اسرة المنتدى

مع تحيات الادارة
loooooove you loooooove you
دمعه الم من احضان الجراح
مرحبا بكم فى منتدى دمعــــــــة الـــــــــم من احضـــان الجــراح
نتمنى منك الاشتراك والانضمام الى اسرة المنتدى

مع تحيات الادارة
loooooove you loooooove you
دمعه الم من احضان الجراح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بعشقك - راعب علامة

كاتب الموضوعرسالة
Bn0o0ota m9rya
مشرف ادارى
مشرف ادارى
Bn0o0ota m9rya

انثى عدد الرسائل : 183
العمل/الترفيه : face book
المزاج : Co0o0L

بعشقك - راعب علامة Empty
مُساهمةموضوع: بعشقك - راعب علامة   بعشقك - راعب علامة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 7:24 am

علشان هواك بقا اغلى عندي من الحياة لو قلت له بقول بدالك الف اه وكانك انتا في دنيتي طوق النجااة و ان قلت ابعد اخاف لبعدي يكسرك بعشقك نفسي اعرف قبل ما الايام تفوت اني عشت العمر ليك من غير شروط و ان خيروني اعيش معاك و لا اموت مبقتش اخاف من الموت و خايف اخسرك بعشقك الحياة و الدنيا بعدك تسوى ايه لو مكنتش جمب منك اعيشها ليه ده انتا لو طولت بُعدك مش هعيش في الدنيا بعدك مهما تعمل فيا انا برضو انا روحي فيك وان بعدت انا برضو هبقا اسال عليك يعني مهما حصلي منك مستحيل تبعدني عنك آآآه بعشقك ازاي بقيت اعشق معاك حتى الآهات مبقتش امل في انتظارك بالساعات و اما اشوفك في العتاب يصبح سكات و انسى اما تيجي ايه اخرك بعشقك مش مهم تكون قريب او بعيد ده انتا حبك كل يوم عمال يذيد و انتا عارف اني مش هنساك اكييد وان كان نسيتني انا اللي هاجي افكرك بعشقك الحيااة والدنيا بعدك تسوى ايه لو مكنتش جمب مني اعيشها لبه ليه ليه ده انتا لو طولت بُعدك مش هعيش في الدنبا بعدك مهما تعمل فيا انا برضوانا روحي فيك و ان بعدت انا هبقا اسال علييك يعني مهما حصلي منك مستحيل تبغدني عنك ...... بعشقك
https://omer-shosho-2008.yoo7.com

بعشقك - راعب علامة
صفحة 1 من اصل 1